Wednesday, January 26, 2011

harapkan pagar!!!pagar makan padi!!!

hahahaa rasa sedey pun ada cam ni..,,,i want to cry...sakit sangat rasanya bila di tindas....ni la dia susah keje ngn org,,..org takkn nmpk pengorbanan kita..kasihan kan...hahhaha aku rasa kecewa sngat2...modd keje pun dah takde..tp bila pkir balik,,susah nk cari keje camni...akak2 yg sekepala n sudi terima perangai aku seadanya..lau org luar mampus dah dok kutuk aku...cakp aku ni tak layak jadi gurl..lyak jadi pengkid or tomboy..hahhaa tp tak semua tu menghlang diri aku...aku ngat akan dapt kemanisan tpnye apa yg aku hrapkn hampa...pasni tak perlu nk percaya or cakp lebeh..sebab ownernye pun cakp kuah lebih dari sudu...then dalam sabotaj balik...dah tak terdaya nk melawan,,,,aperla nasib...keluar mulut buaya masuk mulut singa...hahahaa...mood keje pn dah tak cam dlu...rasa cam nk je patah balik tp hakikatnye tak dapt....kalau aku dapt putar balik masa ni...aku nk je bukk perniagaan balik..hurmm tp nk uat camne kan...tak semua manusia sntiasa di atas...kadang2 kita di bawah...sabar la siti afrizah...ada rezeki untuk mu nanti...aku perlukan kekuatan dan kesabaran dlm menempuh pelbagai ragam kehidupann

No comments:

Post a Comment