Monday, March 7, 2011

matahariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

tersebut la al kisah..maka alkisahh hati aku begang giler....sibuk je mak tiri nk nk jadi manager,,,ngajor org pndai..perbodohkan org pun pndai..kang aku perbodohkn dier ngn system kang baru dier tau....dasar gila pngkat..tak sedor diri datg keje bukn buat keje pun...makan..tido..tgok paper..tau plak marah n dengki org len bila berinternet,...sedankng diri sndri pun sama...tak abis2 awal2 pagy aku masuk keje je..dah memekak..berdesing telinga aku..dier lom tgok lae kot kepoweran aku menghafal ayat2 cinta yg pedas at dier..lncar je nanti kata2 aku terlepas at dier,,bdohh..stupid makcik!!!...berlagak tol...setakat keje lama tak guna..berlagak je depan org pndai tp bab sistem haram jadah tak tau....perbodohkn org tau..ishhh..aku tak tau la bper lama lae aku patut bertahan..nasib la aku ni dok bujang..lau aku ok famly..aku sanggup berenti secara mengecut je..alasan aku..aku bg ayat terbaik dari ladang..first..aku nk kata..aku tak suka Hr department..pasal bonus..second aku tak ske asstant manager...ayat padiapa....cakp lebih keje hprak...third aku mang tak suke keje sni sebab not my course n ownernye plih bulu n tak nmapk apa sebenarnye ank buah dier buat...yg dier nmpk..dakk2 yg bz depan mata dier..pdahal nye hampehhhh!!!!....barwa!!!

No comments:

Post a Comment