Thursday, March 17, 2011

ATI SAya sakit sagat

ari  ni sesampai je a t opis..tgok atas meja keje setambun..baru tggalkan dua ari..belum tggalkan tuk selama2nya..kenapa depa nk kerja mudah???kan perlu amik tau semua hal ni..cam ne nk setel...ermm,,,penat saya cam ni..sabtu n ahad saya kena kerja..sad2...cam nepal sudah..hu3..tp nk uat camne..harap2 pengorbanan saya ni dihargai....SAMPAI LA BONUS!!!..tu pun kalo saya wujud lae kat sni
           semalam jugak saya dapt berita menyayat hati dari dia...yag lama menyepi..dia cakp dier puts ngn saya pasal mak dia tak restu perhubngan kami,,,..erm...sampai ati dia..lau dier tol2 cintakn saya takkan la dier langsung tak nk amik port hal saya,why dier tak pertahnakn cinta saya dengan dier..kenapa dia biarkan org control dia..saya sanggup melakukan pengorbanan tu,sebab saya sayg awak,saya sanggup dok kg jaga mak awak..cinta awak...cinta pun perlukan pengrbanan..tapi bg saya awak tak menyntai saya sepenuh hati awak..tu semua bukan alasan lau awak tol2 cintakan saya..saya sedey why awak perlakukan saya cam ni..sampai saya dah nak tunang kali kedua dengan budak ni pun,awak masih buat tak tau..why awak...hati saya saper nk jaga..napa saya yg perlu di korbankan dalam hal ni..cinta saya hnya tok awak..selpas arwah awak datg,kuatkan semgat saya,tapi ....awk bg balasan cam ni..awak kata tiada jdoh antara kita..awak,sakitnya hati saya awak tak tau,deritanya hati saya awak tak pernah rasa...sakit sgt awak sakit sgt

No comments:

Post a Comment